dijous, 30 de setembre del 2010

Jo vull, conta amb mi

En la calma del moment
on la brisa es famolenca
i el soroll es fa dolent,
brolla dins del nostre ser
un ànima flamenca
que a tots fa el voler,
per serena i per lluenta.

Encaramat en suspensió
per damunt dels sentiments
crec estar en el bastió,
bressol, i clau en fonaments,
de l'amor i la passió. 

Vull notar l'aire
i escoltar el vent,
traure el mi versaire
en qualsevol moment.

Vull avançar-te 
tranquil·litat serena,
per que al lloar-te
oblide la pena
que em va fer caure.

Vull ser com ell
fort en esperit,
amb veritat i cervell,
com la calma i el ocell
que planeja el conquerit,
aprenent, per jove i per vell..

Ací estic, el primer,
per feble i per plàcid,
i abastar com el pioner 
la clau del bon fer,
on les penes i l'oblit
queden molt al darrer. 
  

Ací estic, conta amb mi, jo vull.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada