dissabte, 18 de setembre del 2010

El escriure emparellat és una malaltia de trellat

Mati, vesprada i nit,
despert, dormint,
sempre estic embolicant,
sempre estic rimant..
Açò s'acosta al greu,
perquè no puc, ni anar a peu;
una, dos, i tres,
panxa, cul, i ses...!
Una, dos, tres, i quatre,
el vehicle, Renault quatre.
Vegueu... no pot ser,
alguna cosa tindre que fer.
Visitar al "loquero"?
o quedar-me quiet, com un "florero".
Xe,,,, i mira que no vull, no vull,
però se me fa el cabell rull,
i no és que ho accepte amb orgull.
Vaig a comprar el pa,
i ho tornaré ha fer demà.
Vaig a fer-me un cafenet,
i de xarrera estic net.
I quan torne cap a casa,
en la fruiteria veig una carabassa.
No pot ser.
Açò, no pot ser....!!!
Doncs puje en l'ascensor,
i mira que fa tremolor.
Òbric la porta de la meua llar,
i l'ordenata, només fa que cridar.
Vine, vine, estic ací,
vine i a la tecla pega-liii....
I "bueno",,, ací estic,
passe el rato, i sabeu que? sense fàstic.
No sé si serà, o no serà,
i si com ha malaltia serà valorà,
però jo me'n vaig ha dormir ara ja,
que ja està ahi, el demà.
Ahhhh. i no faré massa soroll,
que sinó, la dona em pegarà un bescoll.
Bona nit,
me'n vaig al llit.
Vegeu...???
mecaxis en el redéu.
No puc parar,
al metge tindre que anar.
i,,,Prou,,,,!!!! ja...!!!!
Adéu...!

3 comentaris:

  1. Tenim es meteix sistema de orientacio ,¡¡Açi en les Isles.¡¡Ya no me enrrecordava de tots y tu me los as mostrat tots, grasis,¡¡

    ResponElimina
  2. Xé Jesús, m´encanta el teu poema, que si no heu sabíes això es poesìa, ja que ni ha un sabi que deia dels que feien rima amb els seus dits i treïen ixe candor e ixa veritat de dins del cor, que seguem gent amb un "don", que la gent t´admirarà mès quant estigues mort, que se ha de signar per a que el record sápiga que tù en tot lo bonico que te pareix tot, no tingueres prou i que la història necesita ìdols que plorar, voler i una plaça que ficar, per lo tant aplicat el compte i deixam abraçar.

    ResponElimina
  3. Yo no se poémes,¡¡
    se amiçs y favors.
    per molt qué escalfi el cap recollons
    no surten mes qué serrin y llabors.¡¡

    ResponElimina