dimecres, 9 d’abril del 2014

Hui és diumenge.

"...i sempre em passa el mateix, escric escric i escric sense cap ànim ni badall, i per tot arreu, sense guardar còpia. Ací un bon dia de diumenge donat als companys.."   

Hui és diumenge
El rei que té penje.
Jo me'n vaig de paelleta
Amb els amics de la falleta.
I molt trist per l'actual desfeta...
Recorda allá on estigues
Que meus no són res,
Per fer-ho tot al revés.


Manats per opressors
En el país de la llum,
Sent molt conservadors
Imposen al poble fum.
Fam i por,
Mercat i negoci,
Recollir tot el or
Per engreixar benefici.
Mentides als preus,
Als nous impostos,
Repressions greus,
Els aturats són costos.
Perduts al rumb del poder,
En la parla, en la veu,
Família és un no ser
Sense casa, pis o seu.
Estos mentiders
Que ara ens manen,
Són fills i forasters
I vull que els follen.
Pàtria en ca revolta,
Al País mut i cego,
Menyspreant llengua pròpia,
Per incult i borrego.
Este és el meu poble
La majoria per no dir tot.
Ja no hi pot més cabre
Tant de rebrot,
Que no saben més sabre
I són; penya seminfot..!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada