dilluns, 8 d’octubre del 2012

I prou


Què més podria dir-li jo;
amés del ha ha ha,
què semblara ben bo
fent acudit en "xa xa ra"??
La paraula en qüestió
no estava mal intencionada,
i en esta ocasió,
sí per gràcia mencionada.
Però no passa res..
Ya ves..! 
I a mi sí m'ha semblat
una missiva i amenaça, 
quedant-me molt parat
al no comprendre la cosa.
Tranquil·la ja l'he esborrat,
comentaris i missatge,
que amb gràcia l'havia crea't
sols per passar el "bache",
fent eco, de la derrota i del bac
i assumir-ho en coratge
la nostra fatalitat.   
Però tu no ho has comprés,
ni des de'l primer moment,
que amb un "cuidadin" m'amenaces 
sobre no ser, gens dolent.  
Em passa molt aviat
al agafar les confiances,
imbècil, sense males criances, 
denou seré més mesurat
per no deure fiances.
Perdone vostè senyora,
si per aquelles l'he ofesa, 
que no era el meu quinqué, 
ni tampoc que es donara 
en este cas per entesa. 
No es tornarà a repetir,
Amés amés diga vostè;
que jo li ho vaig dir ahir. 

Que tinga vosté bona nit, o bon dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada