divendres, 7 de setembre del 2012

Necessite un; BlogStop..!!



Tindré que deixar-me d'historietes
i posar-me mans a l'obra,
que després venen les preses 
i en acabar no veig mai l'hora.
Amés amés;
el cap de setmana és sagrat,
no hi ha dita, sols pensada,
doncs és molt més grat
de la família estar rodejat.

Després vindrà el dilluns
i tinc que estar fort,
ho saben fins els difunts
de que jo estic un poc tort.

Mans a l'obra esta setmana,
que ja a premia, i no per gana, 
per ser unes llavors 
relatives en certs honors.

Però, això és el que hi ha,
que tinc que deixar-me d'historietes,
fer una bona "rimà"
i posar punts i cometes.
Ja tots ho esperen,
i altres ben bé que espenten,
i a mi, em desesperen,
doncs no és la meua opció
cap d'aquelles en difusió,
ni buscar protagonisme
per contar-los un acudit,
tan siga en rima o en versicle
o d'allò que creguera en dit.

Però bé;
és el que hi ha,
i no per gana,
doncs diuen que ho faig molt bé,
i jo, els ignore per ignorant,
sent dels xicotets; el més infant. 

Tindré que deixar-me d'historietes,
i d'entre elles; aquestes.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada