dilluns, 20 de juny del 2011

Sí, m'agraden

Com m'agrada que les lletres
arriben a les cançons.
Com m'agraden estes notes,
i el vent dels meus blasons.
Com m'agraden,
que s'acaben els faraons.

Per la llibertat canten i conten en forment.
Si que m'agrada, l'espenta del sentiment. 

Lletra de lletres,
identitat del poble.
Lletres i  fletxes,
són meues les cançons, 
les que canten i ploren raons
d'opressions i penes
sense ser malsons. 

Somie el dia que tu no plores,
descendència que estimares, 
vides i coses de lluites.
Somie el dia, amb altres,
les lletres, les notes, i les músiques.   

Memòries i històries
de penes i victòries,
el patir de derrotes
que siguen tot, coses fetes.

Serenitat del moment, del segon.
Ànima al vent, som els que som.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada