diumenge, 19 de setembre del 2010

I diuen que estic boig

Diuen que estic boig,
un poc prou pillat,
per dir ahi vaig
i per fer-ho en explicat
quasi sempre en versat.
Però bé, així ho he heretat,
a les venes corre sang
de versaire i rimaire,
però jo, mentre tant,
el dia a dia vaig recitant.
No és un "don", ahi està.!!
també podria ser una gràcia,
o tal vegada, una fal·làcia.

""Si. Altres diuen que sóc boig
per escriure mitjanament
amb versos d'una època
i de segles ja passats.
Segles passats
què no per oblidats,
què recitaven i ara conten
el que ens està passant.""

Tens la gran prova
a la teua festa,
tens una prova
què per ser gesta
mai ella falla
any rere any,
i tampoc, a la teua Falla.

És la critica
la que ens identifica
en terra tan valenciana.
És la gràcia en el contat
que per genuí ens engalana,
i mes que no siga de bon grat,
jo ho faré sempre, en versat.!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada